Misha
Fallen Angel
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta
|
Wysłany: Czw 19:11, 19 Lip 2007 |
|
|
1. Postanowienia wstępne:
1.1 Przez Administracje forum (w skrócie Administracje) rozumiemy ogół użytkowników z uprawnieniami pozwalającymi na zarządzanie forum.
1.2. Zarządzanie forum to prawa do: edycji wpisów użytkowników, kasowanie wpisów, przeglądanie i zapisywanie IP komputera użytkownika forum oraz możliwość usunięcia/zablokowania jego konta. Zarządzanie forum to także możliwość dodawania nowych działów, przenoszenia ich w inne miejsca oraz ich edycja.
1.3. Użytkownikiem forum nazywamy, każdą osobę, która wejdzie na forum. Użytkownik forum może posiadać TYLKO jedno konto. Istnieje możliwość posiadania większej ilości kont, ale w tym celu należy obowiązkowo powiadomić Administracje forum (poprzez PM lub/i pocztę e-mail).
1.4. Regulaminu zaczyna obowiązywać od 28.07.07 i nie może być zmieniamy (rozumiemy przez to zmianę treści merytorycznej poszczególnego punktu). Wszelkie dodatkowe punkty mogą być wprowadzone tylko jako przypisy i uzupełniania do części Przypisy i uzupełniania.
2. postanowienia ogólne
2.1. Na forum zabrania się użytkownikom i Administracji:
- umieszczania tekstów zawierających wulgaryzmy
- obrażania osób publicznych
- propagowania nienawiści rasowej i religijnej
- przyczyniania się do łamania praw autorskich
2.2. Zabranie się także zamieszczania informacji:
- które są reklamami produktów i stron komercyjnych
- jeżeli po usunięciu sygnatury przed administrację, użytkownik wstawi ją ponownie, użytkownik otrzyma ostrzeżenie i na 3 dni zostanie zablokowany dostęp do forum
2.3. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane w prywatnych wiadomościach (PM). Administracja nie będzie wnikała w ich treść, wychodząc z założenia, iż prywatne rozmowy użytkowników są ich sprawą.
2.4. Administracja zdaje sobie sprawę, że mogą się zdarzać przypadki złamania regulaminu. Dlatego Administracja informuje, że wszelkie przejawy nieposzanowania współrozmówców będą karane długotrwałym, krótkotrwałym lub chwilowym zakazem wstępu na forum łącznie ze stałym zablokowaniem konta bez możliwości odblokowania. Jednocześnie Administracja informuje, że nie bierze odpowiedzialność za treści zamieszczane przez użytkowników forum.
2.5. Za nieposzanowanie współrozmówców rozumiemy umieszczanie treści wymienionych w punktach 2.1. i 2.2. niniejszego regulaminu oraz:
- stosowanie pseudonimów naruszających punkty 2.1. i 2.2. niniejszego regulaminu;
- floodowania - wielokrotnego powtarzania tej samej wypowiedzi;
- podszywanie się pod innych współrozmówców.
2.6. Każdy z użytkowników zobowiązany jest do zachowania czytelności forum.
- treść sygnatur nie może być wulgarna ani nie może w jakikolwiek sposób obrażać innego forumowicza
- dozwolony jest obrazek o szerokości 400px i wysokości 250px
3. Postanowienia końcowe:
3.4. Wszelkie sprawy sporne nieprzewidziane w niniejszym regulaminie będą rozwiązywane na gruncie wzajemnego porozumienia i szacunku.
3.5. Prawa i obowiązki moderatorów forum będą wyszczególnione w oddzielnym opracowaniu.
* * *
Proszę użytkowników forum o powiadomienie mnie o pominięciu jakiegoś punktu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|